Den 175. a 176.

Auckland

První den jsem vyrazila do obchodů pro pár suvenýrů a dalších věcí a vyzvednout si svůj balík u pána na druhém konci Aucklandu. Ano ten balík, co jsem si různě přeposílala po Zélandu. Na cestě zpět jsem se prošla asi deset kilometrů podél pobřeží. Pak už mě bolely nohy, tak jsem chtěla dojet k hostelu busem, ale bylo to za trest. Každých 100 metrů jsme stáli na semaforu a zapomněla jsem, že musím dát znamení, aby bus zastavil, takže jsem přejela svoji zastávku. Kdybych šla pěšky, byla bych tam o dost dřív. 🤦‍♀️

Poslední jsem vyrazila na výlet do zoo. Většina zoo je pěkná, vypadá, že nově udělaná a zvířata bylo aktivní. Znovu jsem viděla ptáka kiwi, tentokrát  byly hned za sklem a zobákem prohledávaly půdu.

Na hostelu jsem potkala tři Čechy / Češky a jednoho jsem potkala znovu v zoo. Pak jsme šli spolu zpět na hostel a povídali si, takže den mi rychle utekl a už byl čas jet na letiště. 

To bylo trochu napínavý, protože jsem nemohla najít zastávku busu. Respektive já jsem nějakou našla, ale nebyl to ta správná. U každé zastávky mají její číslo, ale když jsem ho zadala do jejich “idosu” tak mi ukazovalo busy, které z té zastávky vůbec nejedou. 🤦‍♀️ Nakonec jsem nějaký bus našla a v pohodě to stihla. Systém mhd v Aucklandu není k turistům moc přívětivý. Musíte si koupit kartičku za 5 dolarů, která se dá nabít nejméně 10 dolary, takže mi tam samozřejmě něco zbylo. A taky mi přišlo, že mi to strhávalo větší částky, než mi ukazoval jejich “idos”. No a to vyhledávání spojů podle čísla zastávky moc nefungovalo.

Zvláštní pár 😁
Sušení stanu na hostelu
Tasmánský čert






Tasmánský čert
Takahé, další ze Zélandských téměř vyhynulých ptáků


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

První den

Čtvrtý a pátý den

Druhý a třetí den