První den








Dneska jsem začala svoji pouť na Te Araroa. Předpověď počasí jim vyšla, dopoledne bylo celkem hezky, ale pak začalo postupně víc a víc pršet. Na radu paní z recepce z mého hostelu jsem zkusila do Bluff odstapovat. Chvilku to trvalo, ale povedlo se. Dnes jsem ušla masi 18km, a pak jsem zase stopovala zpátky (Těch 40km bych fakt neušla). Cestou zpět, když už dost pršelo, tak jsem čekala, že mi lidi zastaví hned, ale taky to trvalo tak 20 minut.

Dneska jsem měla následující poprvé na Te Araroa:

  • první den na cestě
  • ztratila jsem se (už asi po 300 metrech)
  • prodírala jsem se buší mimo cestu
  • zdolala jsem první kopec, no spíš kopeček
  • přešla jsem první potok
  • stopovala jsem
  • zmokla jsem
Hned v den příjezdu jsem se na hostelu seznámila s Američanem v důchodu, co objíždí Nový Zeland a sbírá záznamy o místní veřejné dopravě a manželským párem ze Švýcarska, taky v důchodu, kteří zrovna dneska ukončili svoji Te Araroa pro cyklisty.



Komentáře

  1. Hezké počasí a neztrácej se . Krásný den

    OdpovědětVymazat
  2. Tak začátek máš za sebou! Vybrala sis i drobné problémy, takže teď už přejeme jen samé krásné počasí a všechno v pohodě...a drž se!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtvrtý a pátý den

Druhý a třetí den