Den 173.

Twilight campsite - Cape Reinga, 12,6 km, 4,5 hodiny

Ráno jsme nemusely spěchat a vyrážet s rozedněním. Hezky na pohodu jsme vstaly a sbalily se. Dnešních krátkých 12 km ale nebylo zadarmo. První půlku jsme šly v měkkém písku, který se dost bořil, a dvakrát jsme lezly na kopec. Ten druhý kopec k majáku už šel nějak sám, jak byl cíl na dosah. 🙂

Krajina to byla nádherná, neskutečná. Nejdřív pláž, pak šplhání na kopec porostlý trávou a keři, a pak se naskytl úžasný výhled na dramatické pobřeží, písečné duny a barevné kopce. Je to jak na poušti nebo na Marsu. Svítivě zelené louky v dálce působí nepatřičně, jako by do této krajiny vůbec nezapadaly. Pak sejít dolů, přebrodit poslední řeku, projít se po další, poslední pláži, a pak už šplhání k majáku. 

Většinu dne se musím usmívat, přijde mi to neuvěřitelné. Posledních 400 metrů jdeme s Charlotte spolu a vychutnáváme si to. Je to taková radost a lehkost.

Cape Reinga je nádherné, magické místo, které dodává okamžiku další energii. Tady prý duše Maorů skáčí do moře a plují zpět do původní vlasti, do Polynésie.

Po spouště povinných fotek si dáváme originální přípitek, horké kakao, které jsme si uvařily přímo u majáku. 🥳

Pak dorazila Charlottina kamarádka Lina a společně jsme jely k písečným dunám, kde jsme si užily spoustu legrace a vzrušení při jejich sjíždění na prknech. Začínáme opatrně, nevíme co od toho čekat. Je to super, takže sjíždíme větší kopce a méně brzdíme. Akorát písek mám úplně všude. 😁

Nepovedlo se mi najít ubytování v Kerikeri, odkud mi zítra jede bus do Aucklandu, takže mě čeká ještě jedna noc ve stanu, ve spacáku u Liny na zahradě a zítra ráno mě na autobus odveze. Ale je to fajn. Místo sama v hostelovém pokoji, jsem den zakončila ve společnosti čtyřech holek s domácí pizzou a čokoládovou buchtou. 🙂👍🏻

Trasa z Cape Reinga na jih k prvním městům byla dlouhá, trvalo to přes tři hodiny. To jsme toho za těch posledních dnů tolik ušly? K Lině jsme se dostaly až v půl deváté a před jedenáctou konečně uléhám do spacáku. Byl to dlouhý den ale dobrý. 🙂


Bluff vs Cape Reinga, start vs konec




Přípitek horkým kakaem

První pokus na dunách
Pohled z vrchu duny







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

První den

Čtvrtý a pátý den

Druhý a třetí den