Den 143.

Harrisons Creek - Ngaherenga campsite, 24 km, 8:15 hodin

Ráno to vypadalo nadějně a chvíli bylo i jasno, ale po obědě se zatáhlo a začalo pršet a přitom dneska ani pršet nemělo. Dnes jsem taky vystoupala až do výšky 1150 mnm a bylo cítit, že je tam výrazně chladněji. 

Dnes byl poslední den Timbertrail - dřevařské stezky. Čekalo mě opět několik pěkných visutých mostů. Navíc jsem se dostala do části lesa, který si nezvládli v minulosti vykácet. Les zde působil prastaře, magicky, stromy byly porostlé mechy a dalšími rostlinami a mohla jsem se pokochat i několika stromovými velikány. 

Rozhodla jsem se následovat trasu TA a vylézt na vrchol Pureora, i když v průvodci bylo napsáno, že cesta už se neudržuje a jestli chceme, můžeme to obejít po cyklotrase. Pak jsem toho trochu litovala, protože cesta byla blátivá, místy dost vymletá a ke konci totálně zarostlá keři. Takže jsem se akorát zmáčela a než jsem vylezla na vrchol, tak ten zahalila mlha a výhled nebyl žádný. Ale zavzpomínala jsem si na to, jak cesty vypadaly na Jižním ostrově, a měla jsem dobrý pocit z toho, že jsem to udolala. 

Zbytek cesty na tábořiště jsem už vzala v poklusu. Byla mi zima a pršelo, tak abych se zahřála. 




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

První den

Čtvrtý a pátý den

Druhý a třetí den