Den 141.

Tábořiště Ongarue - Mystery Creek, 28 km, 8:10 hodin

Dnes jsem se vydala na Timbertrail neboli 82 km dlouhou dřevařskou stezku. Je to populární cyklotrasa, která vede z půlky po trase bývalé železnice, kudy sváželi těžaři stromy. Řekla bych, že pěšky to chodí jen TAčkaři. Trasa je to celkem zajímavá - skály, visuté mosty, tunel a mnoho informačních cedulí o historii a přírodě. Ale většinu času se jde v lese. 

I když není ani víkend a ani krásné počasí, tak jsem potkala docela dost cyklistů. 

Cesta je to většinou široká, občas trošku bahnitá ale v pohodě. Sice skoro celou dobu stoupám, ale mírně. Nicméně dneska mi to nějak nešlapalo. Na prvním místě pro táboření jsem byla už před druhou hodinou, a tak, i když to dnes pro mě byla námaha, jsem pokračovala dál. Druhé místo pro táboření bylo evidentně oblíbené u divokých prasat, protože to tam bylo všude rozryté. Stačilo si dát pět minut pauzu a objevili se sami aktéři. Z podrostu vyšla tři černá prasata, naštěstí ještě malého, roztomilého vzrůstu. Doufala jsem, že už jsou dost velký na to, aby se někde v pozadí neukrývala i bachyně. 🐷🐷🐷

Nakonec jsem si řekla, že dojdu ještě těch 5 km k dalšímu tábořišti, což byl cíl, pokud bych chtěla dát Timbertrail za tři dny místo čtyř. Bylo fajn, že těch posledních 5 km jsem zvládla lépe, než jsem čekala, i když už jsem se cestou těšila, až budu ležet ve spacáku a popíjet čaj. 

Toto bylo nakonec nejkrásnější tábořiště z těch tří. Žádné stopy po prasatech a byl to pěkný náhorní palouk. Taky se mi líbilo, že kadibudku lemovala z každé strany obří přeslička. Vypadalo to, jak vstup do chrámu. 

Celý den bylo zataženo a lehce pršelo, ale nefoukalo, tak s deštníkem to bylo celkem v pohodě.

U tunelu


Tunel 1. část

Tunel 2. část
Procházka po visutém mostě





 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

První den

Čtvrtý a pátý den

Druhý a třetí den