Den 139.

Tábořiště Taumarunui canoe hire - Taumarunui, 4,3 km, 1 hodina

V noci a ráno v souladu s předpovědí lilo, tak jsem moc nespěchala. Než jsem v devět vyrazila, tak přestalo a vypadalo to docela nadějně. Ale dle předpovědi mělo odpoledne a večer zase pršet, navíc jsem se potřebovala stavit v obchodě a než bych vyrazila na další část, tak by bylo jedenáct a měla bych před sebou dalších 26 km. Rozhodla jsem se zůstat tady v motelu a pokračovat až zítra. Nakonec jsem byla ráda, protože odpoledne a večer slušně lilo.

Měla jsem hroznou chuť na nějaké normální jídlo. Dle doporučení jsem zašla do místní oblíbené kavárny /restaurace. Na výběr byly obložené bagety, burger nebo fish and chips. Rozhodla jsem se, že zkusím jejich druhé nejrozšířenější jídlo - fish and chips. Chutnalo to dobře, ale pak mi bylo trochu špatně od žaludku. Asi od tolik jídla smaženého v oleji. Smaženou rybu a hranolky už nechci vidět. 🤮

Zajímavostí novozélandských restaurací a kaváren je, že si objednáváte a platíte u pultu, dostanete číslo se stojánkem a s tím jdete ke stolu a dle čísla vám pak jídlo přinesou. Jen výjimečně si objednáváte u stolu, ale zatím jsem vždy platila u pultu. Co jsem tak koukala na místní obsluhu, tak to nevypadá, že by to někdo studoval ve škole.

Na spoustě míst je lepší platit hotově, protože jinak vám naúčtují až 2,5 % navíc za použití platební karty. 



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

První den

Čtvrtý a pátý den

Druhý a třetí den