Den 136.

Silnice SH47 - rozcestí s 42 Travers, 12 km, 4 hodiny

Můj plán cesty na další dny https://mapy.cz/s/gagonomese

Vydávám se na další pěší putování po TA, ale perou se ve mně emoce. Na jednu stranu chodit a stanovat sama někde v divočině se mi vůbec nechce, na druhou bych chtěla dokončit co nejvíc z TA a přeci jen divoká příroda je zajímavější než příměstské lesy. Zrovna teď se objevilo na facebooku TA, že naskladnili nové medaile pro ty, co ušli celou TA a bylo mi trochu líto, že já už celou TA nezvládnu.

Cesta je to dnes krkolomná. Nejdřív busem do Turangi, a pak se pokusit stopovat dalších 30 km na začátek trasy. Tohle je na Zélandu dost nepraktické, většina tras začíná a končí na silnici uprostřed ničeho. Navíc se většinou nedají jít jako okruh, takže i místní si musí dohodnout někoho, kdo je vyzvedne/odveze nebo si zaplatit drahý transport.

Skoro žádná auta dneska nejezdí, ale mám štěstí, že i z těch tří aut, co mě minuly, mi někdo zastavil. Nejdřív mě kousek svezl jeden pán s pejskem a zbytek potom Ind, který tady dělá šéfkuchaře.

Myslela jsem si, že tahle trasa bude v pohodě, ale je to samé bahno a hluboké bahnité louže. Skáču sem a tam, prodírám se po okrajích cesty a křovím. V jednu chvíli si říkám, jestli mám tohle zapotřebí a už, už se otáčím zpátky. Nakonec si říkám, že to dám! Po 12 km bych se měla připojit na cyklotrasu, ta snad bude lepší. Brodím taky jednu řeku, to jsem tedy věděla. 12 km za 4 hodiny v tomto terénu mi přijde jako super čas. Včera jsem si chtěla vyprat kalhoty potom, co jsem v nich jezdila na kole v mokru a blátě, abych nevyrážela jak prase. Ještě že jsem to neudělala, protože po kole byly v podstatě čisté proti tomu, jak vypadají po dnešní tuře v bahně. 😂

Jednak kvůli změně plánu a jednak kvůli tomu, že jsem měla tak debilní nápad s sebou táhnu i nedehydratované jídlo, dvě téměř prázdné plynové kartuše (abych je spotřebovala) plus jednu plnou. Výsledkem je, že mám tak těžký batoh, že mám problém nahodit ho na záda. 🤦‍♀️ Musím to, co nejdřív sníst a ve vesnici za dva dny se zbavit kartuší a odpadků. 


Dodatek k Tongariro: není moc ohleduplné mít hned vedle turistické vulkanické oblasti vojenský prostor. Člověk slyší hlasité dunění a jen si říká: “Doufám, že to není bouřka ani sopka, ale jen cvičí vojáci.” 😱😁







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

První den

Čtvrtý a pátý den

Druhý a třetí den