Den 26.

 Moturau hut - Te Anau, 19,5km, 6 hodin

Bylo nádherné ráno na chatě u jezera. Většina hor se halila do mraku, ale v jednom místě pronikalo skrz mraky slunce a načervenale ozařovalo hory za jezerem. Než jsem po osmé vyrazila, už bylo jasno. Dnes byl krásný, teplý den. Sluníčko, žádný vítr a až 24C.

6km k prvnímu parkovišti jsem šla s mými Kiwiky. Je hezké, jak si se mnou chtějí povídat a zajímá je, jak to u nás chodí. 

Oni tady končili a já jsem pokračovala do Te Anau. Dnes to bylo většinou lesem, kde byl příjemný chládek a kolem řeky Waiau. To je mohutná řeky se silným tokem kvůli kterému se na hladině dělají víry a vlny. Voda je azurově modrá. Sedla jsem si na břehu, svačila a pozorovala ryby, jak chytají hmyz na hladině. Pak mě taky baví fotit a pozorovat ptáčky. Dneska byl v lese i koncert cikád. 

Odpoledne jsem se vykoupala v jezeře v Te Anau, při sušení na slunci jsem se samozřejmě trochu připálila, jak jinak. Pak jsem plánovala a zařizovala potřebné pro další sekci TA - přechod přes Mavora lakes a Routerburn track do Queenstownu.

PS1: Kdyby chtěl někdo ušetřit peníze za chaty a mít jistotu, že se na vrchol dostane za pěkného počasí, tak jsem tu potkala spoustu běžců, kteří těch 60km uběhli za den. 😉

PS2: V obchodě jsem si koupila olejíček na ty malé černé mrchy (můj repelent s DEET si do obličeje stříkat nebudu) a už jsem zjistila, co to tak smrdělo na jedné chatě. 🙂





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

První den

Čtvrtý a pátý den

Druhý a třetí den