Den 21.





Zvažuji, zda si “oběhnout” na 4 dny Kepler treck, který sice není součástí TA, ale je to jedna z Great Walks Novézo Zelandu a když už jsem v Te Anau, odkud to vede. Cesta by měla být mnohem lépe upravená, ale je to zase přes 1000m převýšení. Kolena jsou lepší, ale pořád trochu bolí. Nakonec se na trecku uvolňuje místo na chatě, a tak to rezervuji se začátkem 26.1. Je o to totiž velký zájem, takže se platí dražší poplatky za chaty a většinou se to musí rezervovat s velkým předstihem, protože bývají plné.

Jelikož budu mít ještě zítra čas, tak nákupy jídla a drobností odkládám na zítra. Dopoledne lelkuju na pokoji. Je zima a nikam se mi nechce. Odpoledne přeci jen vyrážím na 10km podél jezera. Je tu nádherné obrovské jezero a všude kolem se zvídají majestátní, strmé hory. Když zasvítí sluníčko, je to opravdu působivý pohled. Dost tu fouká a je i celkem zima, čemuž se diví i místní. Prý to v tuto dobu není obvyklé. Ale mělo by se začít postupně oteplovat.

Když jsem včera přicházela do civilizace, tak mi to přišlo absurdní a zvláštní a těšila jsem se na další dobrodružství v přírodě. “Bohužel” si člověk na teplo a pohodlí rychle zvykne, takže teď další pochod venku v zimě a dešti očekávám s menším nadšením.

Kemp, kde bydlím, je velký a neosobní. To naopak na TA se ani nejde nedružit. Potkáváte spoustu zajímavých lidí a sdílíte spolu silné zážitky.

Už jsem pokořila 200km. Jupí! 😁 Takže už jen 2800km.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

První den

Čtvrtý a pátý den

Druhý a třetí den