Den 10.

Plán: vstát po šesté, nejpozději v osm vyrazit, abych to do cíle stihla ideálně do 12hodin, abych se vyhnula odpolední bouři, která by mohla přijít. Realita: jindy se budím po šesté. Dnes se mi vůbec nechtělo vstávat. Nakonec jsem se vykopala v půl osmé a v deset jsem vyrazila. Dnešních 12km z Riverton do Colac Bay bylo asi zatím nejzábavnějších, prvních 6km se cesta klikatila a prolínal se les, louky a plážičky. Bylo to už náročnější, pořád se střídalo krátké, ale prudké stoupání a klesání, místy byla cesta dost zarostlá a namáhavé pro mě bylo přelézání ohrad pro zvířata, protože stupačku jsem měla většinou tak do půlky stehna. Ale bylo krásné počasí a dobrá viditelnost, takže jsem si mohla užívat výhledy na moře a okolní ostrovy. Dalších 6km bylo po dlouhé pláži, tady však nebyl udusaný písek jako předtím, ale naopak se to dost bořilo, takže to bylo hodně vyčerpávající. Bouřka naštěstí nepřišla, ale v kempu už na mě čekala Američanka, která jde stejným směrem jako já, a která slyšela od lidí, že jsem někde před ní (ale v Riverton spala jinde a předběhla mě). Už se o mňe podél TA mluví! 😁 Hurá, minimálně na další tři dny nebudu sama. Ale zítra chce vyrážet už v sedm. ☹️

Zítra přijde další level - 400 metrů převýšení a 3 dny v divočině.


Jelikož byla od včera nějak pořád hladová, dopřála jsem si dnes jídlo v místní taverně.






Kudy vede cesta?







Komentáře

  1. Ahoj Zuzi, blog je skvělý, skoro jako bych tam byla s tebou! Jsi úžasná, vytrvej a užívej si krásnou přírodu. Jsem moc ráda, že máš na příštích pár dní společnost, dávejte na sebe v džungli pozor. Měj se krásně a přeju hodně sil do dalšího putování! 🤗 Lucka H.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

První den

Čtvrtý a pátý den

Druhý a třetí den