Druhý a třetí den

Zatím postupuji velmi, velmi pomalu. 😁 Z Te Araroa jsem zatím ušla jen těch 18km. 

Cítila jsem to na sobě už ten první den, ale říkala jsem si, že to zkusím rozchodit. Ale nebylo to ono - jsem nachlazená, takže jsem si svůj pobyt v Invercargillu v hostelu prodloužila a snažím se kurýrovat - jablečný ocet, vitamín C, zázvor, litry čaje, proplach nosu, akupresurní body a dost spánku. 😁 Něco z toho (nebo prostě jen čas) snad brzo zabere a já se konečně s pořádnou vervou vrhnu na TA.

Vyrážím aspoň na malé procházky po městě a nahrazuji ztracené věci. Cestou z ČR na Nový Zeland jsem někde ztratila kalhoty. Buď zůstaly ve Vídni v hostelu nebo jsem je někde vysypala při letištní kontrole v Aucklandu. A teď nemůžu nikde najít tužku. 🤦‍♀️






Komentáře

  1. Zuzi, drž se, ať je brzy líp ! Hoodně pozdravů z Kolína😊. Monika

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

První den

Čtvrtý a pátý den