Den 171.

Hukatere - Bluff campsite, 30,3 km, 9 hodin

První z nekonečných dnů na pláži. Vstávám v 5:30, abych ještě před východem slunce vyrazila a stihla ujít dnešní várku kilometrů za světla. Charlotte vstávání dneska moc nešlo, takže vyrazila později. 

Je to krása, když mezi mraky vykoukne slunce a ozáří pláž a vlny. Na začátku dne mě vždy chůze baví a snažím se co nejvíc vnímat a pozorovat okolí a užívat si to. Tak po dvou třech hodinách můj zájem opadá, to často pouštím audioknihu a ke konci už je to “kdy už tam budem?”. Obzvlášť tady když šlapu v nekonečném stále stejném prostředí. Občas mám pocit, že stojím na místě. V dálce už vidím útesy, u kterých odhaduji, že je kemp. Takhle to vypadá tak na kilometr, jenže když kolem mě profrčí auto a zmenšuje se až k sotva rozeznatelné tečce, tak je jasné, že je to ještě hodně kilometrů. 🫣

Zaujalo mě, jak místní chytají ryby. Nemyslela jsem si, že je možné chytat ryby na prut na mělké, písečné pláži. Ale oni zajdou kus do moře a nahodí udičku daleko. Někteří mají i malé torpédo, které pré dokáže dovézt udičku až kilometr od pobřeží. Pak mají udělátka, která jim drží prut kolmo vzhůru a u jen čekají, co se chytne. 

Do sbírky jsme přidala nové mrtvolky, maličkého žraloka a velkého rejnoka. Často se tu také válí velké hlavy ryb, které tu všichni chytají.

Na pláži jsem také objevila vrak auta. Vidět v přírodě vrak auta není tady nic mimořádného. Zdá se, že nemají žádný automatický systém na jejich odstraňování, takže jsme viděly i několik nabouraných aut ve srázu vedle silnice. Je to dost divné, když si tolik zakládají na ochraně přírody, a pak tam klidně nechají vraky plné škodlivých látek. 🤷‍♀️

Po 16 hodině konečně přicházím k útesům, které jsou při odlivu poloostrov a při přílivu ostrov.

PS: Boty a ponožky mi smrdí jak močůvka. 🤢😁 Mám dojem, že ten den, co jsme šly po slejváku přes pastviny a v mokru, tam asi nějaké splašky byly. Snad to půjde z toho ještě nějak dostat a snad mi to při letištní kontrole nevyhodí jako nebezpečný náklad. 😂 Už ani nepomáhá dát si ve stanu boty co nejdál od hlavy. 




Zvířátko maskující se jako písek



Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

První den

Čtvrtý a pátý den

Druhý a třetí den