Den 142.

 Mystery creek - Harrisons creek, 27 km, 7:45 hodin

Nad ránem mě probudil chlad, i když nemrzlo. Překvapilo mě, že jsem zase usnula, a pak mě najednou budí budík. 🙂 Pokud to chci ujít za tři dny, tak dnes mě čeká dalších 27 km s trochu vyšším převýšením, než včera, tak je dobré vyrazit před devátou, abych to do setmění (do pěti) stihla. Dneska se mi jde o dost lépe než včera, i když ke konci už jsem unavená. Ale do cíle jsem dorazila už po čtvrté hodině. 

Dnes byl zajímavý jen obří visutý most, dlouhý 141 metrů a vysoký 53 metrů. Jinak to byla prostě cesta v lese, takže jsem si chůzi zpestřila audioknihou. 

Ideální je, když dorazím do cíle těsně přes setměním v 17 hodin, takže stihnu ještě za světla postavit stan. Než se zabydlím, převleču, přehážu věci, udělám protahovací cvičení a večeři, tak to trvá přes dvě hodiny. Jen večeře mi trvá přes hodinu. V této zimě trvá uvařit vodu i 20 minut. Pak se 15 minut jídlo rehydratuje, a pak pomalu ujídám a čekám, až jídlo zchladne natolik, abych si nespálila pusu. A pak už je půl osmý a pomalu čas jít spát. Stejně je tma a zima a elektrickou energií moc plácat nemůžu, tak není moc co dělat. 


45 km za mnou, dalších 40 mě čeká





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

První den

Čtvrtý a pátý den

Druhý a třetí den