Den 140.

Taumarunui - Ongarue / Bennet road / Timbertrail campsite, 25,5 km, 7 hodin

Dnes byl další krásný podzimní den. Postupně se zcela vyjasnilo a bylo příjemně. Cesta mi s audioknihou celkem utekla. Byla to jednoduchá cesta jen s minimálním převýšením. Nejdřív se šlo po silnici mezi domy, a pak po štěrkové cestě. Druhá půlka, která byla více v přírodě mezi hezkými kopci, se mi líbila víc. 

Zase jsem většinu dne procházela kolem pastvin s různými zvířaty, dnes navíc zpestřené řekou Ongarue a železniční tratí. 

Velmi mě potěšilo, když jsem v cíli našla chatičku, sice bez postelí, ale od celodenního slunce je pěkně vyhřátá a ochrání mě před přicházejícím deštěm. Takový komfort jsem nečekala. 🤩

Dneska je úplněk, měsíc svítí jak lampa a zvířata venku vydávají šílené zvuky. 😁 Ráno jsem zjistila, že to byli jeleni na nedaleké pastvině. Znělo to jak mručení  medvědů. 

Když jdu v noci na záchod, tak krávy se svítícíma očima vypadají jak mimozemštani. 👽😁



Tábořiště 1. část
2. část
3. část


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

První den

Čtvrtý a pátý den

Druhý a třetí den