Den 115.

Odpočinkový den, respektive 4,4 km z TA na kole

Dneska se cítím mnohem lépe a venku je krásný podzimní den. Přes den je celkem teplo, hlavně na sluníčku, ale v noci už je zima kolem 4 stupňů. V mém zahradním domku, ani v domě hostitelů se zatím netopí. 🥶

Dopoledne jsem se jela projet na kole podél řeky a taky jsem ujela 4,4 km z TA, abych si udělala fóra na zítra. Okrajem města protéká řeka Manawatu a po obou stranách vedou cyklostezky. Mají tu několik krásných, multifunkčních parků: stezka agility pro psy, singltrail pro kolo, dětské hřiště, klasické stezky pro kola a pěší, naučná stezka lesem … Tak jsem si hrála a všechno jsem si to projela.

Pak jsem se šla podívat do místní záchranné stanice pro ptáky, ale bohužel žádného ptáka kiwi tu neměli.

Odhodlala jsem se zítra vyrazit na další 4 denní sekci, takže jsem potřebovala dokoupit zásoby. 

https://mapy.cz/s/mujekobevo

Večer jsem vyrazila do místního bazénu, který mě vůbec nenadchl. Byl neútulný, zašlý a někdo měl při jeho navrhování dost divný vkus. Vizuálně i zvukově to tam vypadalo jako na pouti, takže relax to moc nebyl, ale aspoň jsem se trochu prohřála v sauně a v jednom teplejším bazénu. 

Celkově Palmerston má moc hezké parky a vilové čtvrti. Ale centrum je spíše ošklivé. Skoro to vypadá, jak když i tady řádili komunističtí architekti a naši architekti z počátku devadesátých let. 🤦‍♀️


Moji hostitelé Brian a Paula

Jeden z vilových domů v okolí


Burger a masový koláč jsou asi nejrozšířenější jídla na Zélandě, často to je to jediné, co restaurace a kavárny nabízejí.




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

První den

Čtvrtý a pátý den

Druhý a třetí den