Den 114.



Spací den

Dneska jsem byla strašně unavená, takže jsem nakonec většinu dne prospala. Odpoledne jsem se vzmátořila natolik, abych si dojela na kole koupit něco k jídlu a cestou zpět se aspoň trošku projela. 

Během tohoto pobytu na Zélandu se neustále zapomínám držet na správné straně. Po chodníku chodit vlevo, na kole jet vlevo, po silnici chodit vpravo. Na chodníku ne to zapomínám průběžně a vzpamatuji se, až když překážím protijdoucím. 😁 Na kole a při chůzi po silnici mi dělají problémy odbočky. Nejdřív jedu/jdu na správné straně, ale jakmile odbočím, tak často automaticky zamířím na špatnou stranu. Naštěstí tam, kde se pohybuji, moc aut nejezdí, tak si to stihnu uvědomit, než nějaké auto potkám.

Ale občas mi jde z toho sever - jih, levá - pravá, hlava kolem. 🤪


Snídaně v zahradě a kolo, co mi půjčili hostitelé





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

První den

Čtvrtý a pátý den

Druhý a třetí den