Den 110.

Nákupní den

Nakonec jsem se rozhodla zůstat ještě dnes ve Whanganui a nakoupit vše potřebné. 

Vyrážela jsem v deset a překvapilo mě, že než jsem všechno zařídila, byly čtyři odpoledne. Jak mě nakupování normálně nebaví, tak dnes jsem si celkem užila, být zase “normální” člověk, procházet se po městě a nakupovat. Whanganui je pěkné město a nabídka obchodů je celkem široká, takže se mi povedlo zařídit skoro vše. 


🍀 Ičko - zjistit na zítra dopravu, nakonec mi nezbývá než stopovat

🍀Vybrat peníze - z jednoho konkrétního bakomatu, který jako jediný nemá poplatky za výběr

🍀Houbičky na obličej - jako vždy 😁

🍀Mýdlo a šampón v jednom

🍀Vložky do bot 

🍀Kalhoty - místo těch, co mi padají z boků

🍀Triko - místo fialového roztrhaného

🍀Kalhotky - jedny už se mi tak rozpadají

🍀Sandále 

🍀Lepící páska

🍀jídlo na zítra

🍀vyzvednout si balík. Přebalit v něm věci a poslat ho do Aucklandu. Cesta mého balíku s náhradními věcmi začala v Invercargillu, pak Geraldine, teď Whanganui a odtud skončil v Aucklandu, kde si ho vyzvednu na konci června u jednoho hodného pána. Příjemně mě překvapilo, že se do náhradních bot vejdu (stejné boty a velikost jako ty první) a nemusím ještě běhat a shánět nové boty.


Proti plánu jsem si koupila novou sportovní podprsenku. Je pravda, že ta stará už byla hodně vytahaná 

Ještě bych toužila po držáku na lahev, který se přidělá k batohu. Ale bohužel to vypadá, že takové vymoženosti jsou jenom na internetu a ještě v USA. Takže asi smolík.


Na zdejších městech je hezké, že v centru jsou často podloubí, která chrání před počasím.

Veřejné záchody jsou na celém Zelandu zdarma. 👍🏻 Naopak mě zaskočilo, že většina restauraci a občerstvení otvírá až kolem 16 hod, takže na oběd má člověk smolíka. I když zatím to vypadá, že na Severním ostrově jsou více nakloněni klientům. Nicméně zapomeňte na podvečerní nákupy. S výjimkou potravin zavírají všechny obchody v týdnu v 17 hod, v sobotu nejpozději v 16 hod a v neděli mají zavřeno. A to i ty v nákupním centru.

Můj plán na další čtyři dny - pláž a jinak bohužel chození po silnici, takže jsem si dokoupila audioknihy, abych měla při chůzi zábavu. Ale pak už by to mělo být zase více v přírodě.

https://mapy.cz/s/bufujomojo











Řeka Whanganui,pár km před ústím do moře. Tady už je pořádně široká.

Loučím se s rozpadlými věcmi a čaruji 😁 (bohužel jsem video kvůli omezení aplikace musela rozdělit)
1. část

2. část

3.část

4. část

5. část




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

První den

Čtvrtý a pátý den

Druhý a třetí den