Den 80.

louka za lanovým mostem - St. Arnaud, 14,2 km, 5 hodin

Spalo se mi celkem dobře až do osmi. Dnes už bylo skutečně oblačno, občas se trochu vyjasnilo a asi hodinku lehce pršelo. Dnes jsem dorazila 14 km do vesnice a ukončila tak tuto sekci. Většinu času se šlo lesem, celkem v pohodě a jen občas se naskytl pěkný výhled. Asi nejzajímavější na tomto dnu bylo, že tu probíhal běžecký závod kolem jezera Rotoity, do kterého jsem se začlenila. Aspoň jsem měla zpestření a mohla pozorovat běžce. Někteří ze závodníků a pořadatelů se mnou prohodili i pár slov. 🏃‍♀️

St. Arnaud je opravdu malá vesnice. Kemp, jeden hotel, benzínka s obchůdkem a poštou dohromady. Jak jsem se těšila na pořádné jídlo, tak jsem byla trochu zklamaná. Buď jsem si mohla koupit masový koláč a hranolky na benzínce nebo v hotelu pizzu. Zvolila jsem pizzu, ale nebyla nic moc. Chuť jsem si spravila večer, kdy toho v hotelové restauraci podávali víc, takže jsem měla úžasné jehněčí s pečenou zeleninou, pita chlebem, výborným dresinkem a cizrnou. Nebylo to tedy nejlevnější, ale stálo to za to.

Ještě jeden poznatek. S neexistencí košů jsou občas Zelanďani trochu otravní. Chodím po vesnici a nikde nic, na parkovišti, pikniková oblast, turistické centrum ani před benzínkou s obchodem. Nakonec jsem se musela zeptat prodavače, který byl tak hodný a můj odpad za 8 dní si vzal.


Jezero Rotoiti




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

První den

Čtvrtý a pátý den

Druhý a třetí den