Den 75.

Kousek za Anne saddle - za řekou Ada, odbočka na cyklotrasu, 20,6 km, 8 hodin

Ráno hezky svítí slunce, což mi hned zvedne náladu. Dneska jsem spala až do půl deváté, takže vyrážím až v deset.  Batoh mi zase připadá těžký, bolí mě záda a ramena a moc mi to neodsejpá. Nicméně když dorazím k chatě Anne, tak tam je tak krásně a tak úžasné výhledy.🤩 Dávám si oběd a kochám se skoro hodinu.

Dneska se šlo zase širokým údolím, podle řeky, občas lesem, většinou širokou travnatou planinou. Odpoledne se zatahuje a nakonec i trochu prší. Dnes brodím jednu řeku a několik menších potoků. Kolem šesté se dostávám na místo, které jsem si zvolila za cíl. Sice by bylo jednodušší postavit stan na planině u řeky, ale bojím se větru. Tak ho stavím kousek ve svahu ve vysoké trávě mezi keřy. Což není úplně nejpohodlnější.

Dneska jsem snad poprvé za celou dobu nepotkala ani jednoho člověka. 😢








Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

První den

Čtvrtý a pátý den

Druhý a třetí den