Den 50.

Lake Ohau Lodge - Twizel, 35km, 4 hodiny na kole

Dneska jsem věděla, že to bude pohodový den, který jsem si už od rána užívala. Začalo to snad nejlepší snídaní od chvíle, co jsem přijela na Zeland. Opečený toast s máslem a marmeládou, opečený toast s máslem, párečkem, slaninou, pečeným rajčetem a zastřenými vejci. Mňam. 😋

Pak jsme si vyzvedli s Chrisem naše kola a vyrazili směr Twizel. Batohy nám tam odveze půjčovna kol. 👍🏻

Pořád jsem se musela zastavovat, kochat se jezerem a okolními horami, dělat fotky. Někdy jsem se zkoušela kochat i za jízdy, ale pak jsem většinou skončila mimo cestu. 😁 Byla to prostě nádhera a fakt jsem si to na pohodu užívala. Navíc stezka připomínala jednoduchý singltrail pro kola, takže to byla fakt zábava. 

Dalších 20 km už taková zábava nebyla, protože se jelo po asfaltce podél kanálu a vždy to byla rovina na několik kilometrů, foukal lehký protivítr a začalo být vedro. 🥵

I když Chris říkal, že se mu Twizel líbí, podle mě je to ospalá díra a určitě tady mají hezčí města.

V bistru jsme si dali oběd a pak asi hodinku zevlovali kolem, protože batohy ještě nebyly v kempu. Potěšilo mě, že jsem v místní drogérii objevila houbičky na obličej, které používám místo žínky. Sice byli o dost dražší než v ČR, ale aspoň můžu konečně vyměnit ty původní, teď už smradlavé.







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

První den

Čtvrtý a pátý den

Druhý a třetí den