Den 45.

Chata Pakituhi - chata Stodys, 12 km, 4 hodiny

Ráno jsem se nevzbudila v nejlepší náladě a kondici. Trošku mě i bolela hlava. Tak jsem nechala všechny odejít, a pak jsem si dala asi hodinku meditace a cvičení, začala se cítit lépe a v deset vyrazila.

Dneska to byla pohodová cesta, sice celkově nastoupené převýšení bylo 467 metrů, ale žádné strmé stoupání ani klesání. Široká pohodová pěšina bez překážek. U chaty Stodys jsem překvapivě našla Chrise, myslela jsem, že bude chtít pokračovat ještě kousek dál a bude spát někde ve stanu. Sice jsem přemýšlela, jestli nesejít ještě ty 2,5 km dolů k řece, což má být brutální klesání asi na 1,5 hodiny, ale pak jsem usoudila, že bude lepší jít zítra ve dvojici.

Zbytek odpoledne odpočíváme a povídáme si. V mezičase ještě prošel zajímavý Španěl, a pak dorazila starší Francouzska, která neumí anglicky. Těsně před setměním pak dorazili ještě Němka a Němec, kteří jdou SOBO.


Poslední metry na vrchol Brest Hill

Výhled z Brest hill


chris a chata Stodys

Tohle místo Chris přebrodil a málem utopil sluneční brýle, a pak mi pomohl to přelézt přes skálu. Což jsme původně zkoušeli, ale nebyli jsme schopni se tam s batohy vyškrábat.




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

První den

Čtvrtý a pátý den

Druhý a třetí den