Den 42. a 43.

Odpočinkové a nákupní dny. Ten cyklovýlet mě tak vyčerpal, že se mi nic nechtělo, ani jít dokoupit zásoby. Navíc další den mělo pršet a pak být zase hezky, tak se nemusím štrachat do strmého kopce zrovna v dešti.
Odpočívám, procházím se kolem jezera a dokupuje, co je potřeba. Někdy je tedy výběr na NZ (nebo aspoň Jižním ostrově) proti Evropě dost omezený.
Z deníčku hikera: V obchodech mají bohužel většinou jenom velká balení. Např. sušené mléko mají většinou jenom 500g nebo větší. Ze začátku jsem měla štěstí, že ho někdo nechal  k dispozici v kuchyňce, takže jsem si jen odsypala. Ale teď jsem se odhodlala nést celé balení s sebou. Přeci za to nezaplatím 140kč, a pak nedám 350g pryč. To samé toaleťák. Minule se to hodilo a vejde se mi tam, tak zase nesu celé 4 ruličky. Sůl se mi zatím daří odsypávat, ale je to ten stejný problém. To samé platí většinou pro kosmetiku. Některé věci z Evropy mi tu chybí, jako třeba houbičky na obličej.

A naopak, věci někdy nestihnu spotřebovat celé, takže většinou nesu dvě bomby plynu (jednu poloprázdnou a jednu plnou) a dneska jsem k obědu dojídala zbytky z předchozí sekce.


Včera večer jsem se divila, proč mě tak bolí jedna noha. Na kole jsem jednou sklouzla a dneska jsem zjistila, že jsem si pořídila tři výstavní modřiny. 🤦‍♀️


Ráno jsem si u snídaně hezky popovídala s novozélandským, postarším motorkářem, který se k motorce vrátil po 40 letech na stará kolena. Jel z Aucklandu do Invercargillu podívat se na závody motorek na pláži Oreti (ta kterou jsem na začátku přešla) a teď jede zpět a cestou navštěvuje vzdálené příbuzné, které od dětství neviděl.

Zítra vyrážím se sekci Lake Hawea - Twizel. Kdo by chtěl vidět trasu, tak zde: https://mapy.cz/s/moduperame


Dnešní oběd


Znovu ten strom Wanaky

Tohle už jsem ušla (od spodu)



Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

První den

Čtvrtý a pátý den

Druhý a třetí den